خانه موفقیت

موفقیت نام مستعار ماست

اموزش 4 روش متفاوت کسب درامد میلیونی از اینترنت!!!

  • ۱۰:۴۲

سلام عزیزان دل یک سوال دارم ازتون ؟ایا میدونین همین الانی که شما دارین این مقالرو میخونین و وبگردی میکنین خیلی از افراد توی خونشون و با یک گوشی یا یک کامپیوتر متصل به اینترنت دارن درهر ساعت 50 هزار تومان کسب درامد میکنن؟؟؟(روزانه 500هزار تومان الی 4 ملیون)

این افراد نه هوش مالی دارن نه متخصص برنامه نویسی یا سرمایه گذاری روی دلار و.. هستن..اینا هم مثل ما افراد معمولی هستند .فقط با یک تفاوت که اینا توی کارشون برنامه دارن و از چندین روش ساده استفاده میکنن تا وبگردی.تلگرام گردی یا اینستگرام گردیشونو تبدیل به منبع درامد برای خودشون و خانوادشون  کنند.

میدونم که متن های شبیه متن بالارو تو خیلی از جاها دیدین ولی به هر دلیلی امتحانش نکردین یا حتی متن رو تا اخرش نخوندین و یا گفتین شاید کلاهبرداری چیزی باشه...یا شاید هم تا الان خیلی از این روش هارو امتحان کردین ولی دیدین که واقعا کلاهبرداری بوده و...

من بهتون میگم که این فرصتو یبار هم که شده به خودتون بدین و حداقل این متنرو تا اخر بخونین که مطمعنم اگر اینکارو بکنین خط بطلانی خواهد بود بر تمامی بدبختی و مصیب هایی که به خاطر بی پولی و مساعل مالی کشیدین...

اگر هم فکر میکنید این تبلیغ هم مثل بقیه فقط دنبال بالا کشیدن مقداری پول از هر کسی که توی تورش افتاده هست بهتون پیشنهاد میدم مطلب رو تا اخرش بخونین و سپس نظر 10 ها نفر رو که چندین ماهه از این 4 روش استفاده میکنن رو هم بخونین :)

 

♦توجه داشته باشید که در سطح اینترنت خیلی تبلیغ های این چنینی مشاهده میکنید و خواهید کرد .تفاوت این اموزش  با انها در این است که انها در هر فایل جداگانه یک روش کسب درامد رو بهتون معرفی میکنن و اونو با قیمت بالای 100 هزار تومان بهتون میفروشن و بعد از خرید هم شمارو تنها میزارن و خبری ازشون نمیشه...ما در این فایل 4 روش متفاوت رو بهتون بصورت تمام کمال معرفی کردیم و قیمت اونو 55 هزار تومان تعیین کردیم که هر کسی که حتی درامد خیلی کمی داره بتونه خریداریش کنه و به کمک خدا روزی حلال و زیاد به دست بیاره!!(همچنین ما بهتون پشتیبانی 24 ساعته میدیم که هر سوالی راجع به اموزشها داشتید یا یکجای کار گیر کردید کمکتون کنیم )

♦ کسب درآمد تنها با یک گوشی و یا کامپیوترمتصل به اینترنت

 

♦کسب دارمد روزانه 500هزار تومان الی 4.5 میلیون تومان(بستگی داره به مقدار تلاش)

 

♦بدون نیاز به فروش هرگونه محصول مجازی یا فیزیکی

 

♦شغلی پاره وقت ولی با درامد بیشتر از شغل اصلی شما!

 

♦این کار سرمایه گذاری روی دلار نیست!

 

♦این کار سرمایه گذاری در سایت امازون نیست!

 

♦این کار اموزش سرمایه گذاری در بورس و کسب درامد از بورس نیست!

 

♦این کار به حتی 1000تومان سرمایه اولیه نیاز ندارد!

 

♦تنها سرمایه ای که خواهید گذاشت وقت شما و گوشی و کامپیوتر در دسترستان خواهد بود!

 

♦این کار اموزش فریلنسری نیس!!

 

♦این کار بازاریابی برای محصولات شرکت ها نیست!

 

♦بدون نیاز به برنامه نویسی!

 

♦بدون نیاز به زبان انگلیسی!

 

♦بدون نیاز به هر گونه دانش تخصصی!

 

♦این کار اموزش طراحی سایت نیست!

 

♦این کار زیر مجموعه گیری نیست!

 

♦این کار هیچ ارتباطی به هوش مالی ندارد!

 

♦این کار سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال مثل بیت کویین نیست!

 

♦این کار استخراج بیت کویین نیست!

 

♦این کار کاملا قانونی و تایید شده است که خیلی از افراد درامد حلال ازش در میارن...

 

♦این روش هیچ محدودیت سنی ندارد و هرکسی که کار با برنامه های ابتدایی  گوشی و کامپیوتر رو بلد باشه میتونه ازین 4 روش پول دربیاره!!

 

♦این اموزش نیاز به ماه ها وقت برای یاد گیری ندارد و اگر امروز تا اخر شب یادش بگیرین از فردا میتونین کارتونو شروع کنید!

 

♦این روش بازدید زدن به ویدیو ها یا کسب درامد از اپلود سنتر ها نیست...

 

♦درامد شما به دلار یا واحد پول دیگر و وابسته به خارج از کشور نیست.بلکه داخل ایران و به تومان است!

 

♦برای اینکار نیاز نیست که حتما کامپیوتر یا لپتاب داشته باشید بلکه فقط با یک گوشی هم میتوان اینکارو به راحتی انجام داد:)

 

♦درآمد شما کاملا متعلق به خودتون هست و از هیچ کسی اون رو نمی گیرید بلکه مستقیم میاد تو حساب خودتون!

 

♦یادتون نره برای خودتون کار خواهید کرد نه زیر دست یکی دیگه!

 

♦این کار فروش جزوه یا کتاب مجازی و موارد مشابه نیست!

 

♦اینکارباعث ضرر رسیدن به کسب کار هیچ کس دیگری  نمیشود!!

 

♦این کار کسب درامد از اینترنت در 7 روز نیست !!بلکه باید تلاش کنیدتا به مرور درامدشو کسب کنید.

 

♦این کار، کار کردن با سایتهای کلیکی و تبلیغات CPC نیست!

 

♦ با توجه به آسانی این روش این امکان وجود دارد که شما از همان روز اول به درآمد برسید!

 

♦ این کار، پیش بینی مسابقات و شرط بندی نیست!

 

♦در این کار یک تکنیک ساده رو تکرار و تکرار میکنید تا پول رو به معنای واقعی پارو کنید...

 

♦قرار نیست هر کسی که این اموزش رو خریداری کنه ثروت مند بشه. نه!!بلکه کسی که روش وقت بزاره و روی کارش تمرکز کنه موفق خواهد بود..

 

♦توجه داشته باشید که در سطح اینترنت خیلی تبلیغ های این چنینی مشاهده میکنید و خواهید کرد .تفاوت این اموزش  با انها در این است که انها در هر فایل جداگانه یک روش کسب درامد رو بهتون معرفی میکنن و اونو با قیمت بالای 100 هزار تومان بهتون میفروشن و بعد از خرید هم شمارو تنها میزارن و خبری ازشون نمیشه...ما در این فایل 4 روش متفاوت رو بهتون بصورت تمام کمال معرفی کردیم و قیمت اونو 55 هزار تومان تعیین کردیم که هر کسی که حتی درامد خیلی کمی داره بتونه خریداریش کنه و به کمک خدا روزی حلال و زیاد به دست بیاره!!(همچنین ما بهتون پشتیبانی 24 ساعته میدیم که هر سوالی راجع به اموزشها داشتید یا یکجای کار گیر کردید کمکتون کنیم )

 

 

برای دانلود فایل و شروع کسب درامد روی

50 تومانی زیر کلیک کنید.

 

 

سلام دوستان عزیزی که این مطلب رو تا اینجا خوندین ..خوشحالم که با خواندن این مطلب تا اینجا چند قدمی از بقیه افرادی معمولی پیش گرفتید .واقعیت کار من خودم لیسانس حقوق از دانشگاه تهران بودم و تا اون زمان هیچ شغلیو پیدا نکرده بودم و خیلی ناله میکردم از روز و روزگار ..نه میتونستم ازدواج کنم نه ماشین داشتم نه خونه نه سرمایه درست و حسابی برای شروع یک کسب و کار کوچیک .صفره صفر بودم...خدارو شکر که لاقل با اینترنت و وبسایت ها و فضا های اجتماعی اشنایی کامل داشتم و یروز بود که یک ایده ای به ذهنم رسید در رابطه با وبسایت ها و من اونو عملی کردم و اولین دست رنج خودمو بعد از یک ماه دراوردم و خدارو شکر که خیلی رونق گرفت کارم و من به اون یک کار قانع نشدم و 6 روش دیگه هم پیدا کردم که در کنار اون یدونه قبلی عملیش کنم و روش کار کنم تا درامدم زیاد تر شه!!

3 تا از اون 6 تارو تونستم جا بندازم و الن که 4 ساله ازون ماجرا میگذره و من هرچی که دارم فقط از اینترنت و کار هایی که خودم ابداع شون کردم دارم.ماشین.خونه.و...

الن تصمیم گرفتم 4 تا از روش هامو یکجا برای کسایی مثل خودم بزارم که واقعا دیگه خسته شدن از زندگی و بی پولی تا اونا هم استفاده کنن و اینو با کمترین قیمتی که واقعا از دستم بر میومد کردم ..

اگر جدا جدا میزاشتم و با قیمت واقعیش میشد چیزی حدود 500 هزار تومان .در حالی که همشو یکجا 55 هزار تومان گذاشتم تا همه بتونن بخرن و استفاده کنن .چون هیچوقت یه کسی که درامد خوبی داره نمیاد فایل مارو بخره چون ثروت خوبی در اختیارش هس..مخاطبای من افرادی مثل 4 سال پیش خودمن برای همین درکشون میکنم و این قیمت رو تعیین کردم..

شما فقط کافیه یک محکم بگین و کارتونو شروع کنید.انشالاه که موفقیت ازان شماست.

همچنین از چند نفر محدود توی اینستگرام که فایلمونو خریدن پرسیدیم که کارشون چطور بود و اسکرین شات اونارو براتون گذاشتیم تا انگیزه ای برای استارت خوردنتون باشه.....

 

 

 

برای دانلود فایل و شروع کسب درامد روی

50 تومانی زیر کلیک کنید.

 

 

 

 

  • ۲۴۴
Designed By Erfan Powered by Bayan