خانه موفقیت

موفقیت نام مستعار ماست

10 ایده جدید پردرامد برای کار دانشجوی!!!

  • ۰۱:۴۷

1
 

سلام.خوبی؟

میدونم تویی که الن داری این متنو میخونی دقیقا چه کسی هستیو چه مشکلاتی رو داری تحمل میکنی!

میدونم چرا اومدی اینجا و دنبال چی هستی!

تو هم یکی از هزاران دانشجوی فهیم کشورمی که دنبال موفقیته...ولی این راه موفقیته برات موانع سختی گذاشته که باید ازشون رد بشی!موانعی مثل فشار های ناشی از سختی دروس و مشکلات مالی و بیپولی!


 

بیپولی و بیکاری ممکنه برای یک شخص عادی سخت باشه ولی مطمعنا این مشکل برای یک دانشجو سخت تره!چون دانشجو کار اصلیش درس خوندن و گرفتن مدرکشه!و باید در کنار این کار اصلی و سختش بتونه یک کاره نیمه وقت یا سبک هم پیدا کنه که بتونه خرج خودشو در بیاره و راحت تر بتونه ادامه تحصیل بده! و همونطور که خودتون میدونین در وضعیت فعلی کشور کار حتی برای ادم وقت ازاد هم حتی سخت پیدا میشه !چه برسه به دانشجو که تقریبا 3 پنجم روزشو درگیر درسو دانشگاهه!

پس تقریبا شما هم به این نتیجه رسیدین که پیدا کردن یک کار خوب با درامد منصفانه برای یک دانشجو تقریبا غیر ممکنه!ولی اگه بهتون بگم کار با درامد بالای 1 میلیون تومان در ماه برای دانشجوهای همه رشته ها ریخته چه فکری میکنین(1 میلیون تومان در ماه مبلغ اصلا زیادی نیست ولی برای یک دانشجو یعنی زندگی پادشاه گونه!)؟

بله!این صحت داره...

کار های دانشجویی زیاد و متنوعی وجود داره که روزانه با 2 الی 5 ساعت کار میتونین ماهانه مبلغی 500 الی 2 میلیون تومان در ماه بدست بیارین!فقط یک چشم بینا و یک ذهن خلاق میخواد تا اینارو ببینه!

اگه میگی چنین چیزی امکان نداره پس بهتره فایلی که در انتهای مطلب براتون گذاشتمو دانلود کنینو با دقت تا تهشو بخونین!من بهتون قول میدم وقتی فایلو تموم کردین دیدتون به کلی راجع به وضعیت اقتصادی جامعه تغییر خواهد کرد...دیگه مشکل مالی در دوران دانشجویی براتون معنا نخواهد داشت!

ما یک فایل براتون تهیه کردیم که توش به معرفی 10 ایده جدید و پول ساز و نام بردن از 10 شغل پردرامد دانشجویی پرداختیم و بعد از معرفی هر کدومو بصورت جداگانه اموزش دادیم!یعنی هم شغل رو معرفی کردیم و هم کامل و جامع شغل رو اموزش دادیم!

 

 

توجه:

قیمت اصلی فایل 35 هزار تومانه ولی به مدت محدود و تا 30 اسفند 1398قیمتشو به 20 هزار تومان تغییر دادیم !

و برای اینکه راحت اعتماد کنیدو و با خیال راحت خریدتونو انجام بدین ما از چند نفر از دانشجویانی که فایلو قبلا خریداری کردن و استفاده کردن نظرشونو پرسیدیم:

 

 

 

 

  • ۴۳۵
Designed By Erfan Powered by Bayan